Hitta jobbet för dig

Nedan hittar du jobb vi söker personal till. Vill du bli vår nästa medarbetare?

Lagerarbetare Lidingö
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Just nu har vi ett antal tjänster att tillsätta omgående då behovet hos våra kunder ökat betydligt.

Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att plocka och packa beställningar samt en del administrativ arbete vid behov. 

Kunden är stationerad ute på Lidingö.

Krav

Viktiga egenskaper är att du som söker har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig.
Du skall ha lätt för att följa instruktioner, vara flexibel och inte rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor. Datorvana och att kunna kommunicera internt med företagets kunder är viktigt. 

Ditt arbete hos oss underlättas om du har erfarenhet från liknande arbete.

 

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Orderadministratör/kundtjänst
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Deltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Customer Service

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

 

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

 

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

 

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

 

Vi söker nu en Orderadministratör kundservice till vår uppdragsgivare i Norrviken.

 

Tjänsten är en heltidsanställning. Du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.

Krav

Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, hantera beställningar, kundsupport. Kolla lagerstatus med in- och ut leveranser, samt reklamationer och returer.

Du som söker ska vara stresstålig, noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska, tyska är meriterande. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som har arbetat administrativt och har god datavana, gärna med kunskaper inom kundtjänst. 

 Viktigt att du har en trevlig och bra telefonröst. 

Du ska ha erfarenhet av någon av nedanstående punkter:

-  Order administration

-  Kundtjänst 

-  Kundsupport 

 

Ledord som bör passa in på dig.

Flexibel

Framåt

Positiv

Stresstålig

God samarbetsvilja 

Lösningsorienterad

Noggrann 

 

Lön - månadslön

 

Varaktighet - start så snart som möjligt och tillsvidare med en provanställning i 6 mån.

 

Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer intervjuer att hållas löpande.

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Lagerarbetare
Stockholm - Rosersberg
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Rosersberg,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett auktoriserat bemanningsföretag som är verksamt sedan 2009. Vi är medlemmar i Almega/Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv. 

Vi arbetar främst med personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov för att få rätt person på rätt plats.

Vi kan erbjuda varierande arbete på olika arbetsplatsen, de flesta lokaliserade i norra Stockholm. 

De vanligaste arbetsuppgifterna är orderplock, packning av order samt sedvanligt lagerarbete. 

Krav

Vi söker nu nya arbetskamrater till olika kunder runt om Stockholm och främst till den norra sidan.

Viktiga egenskaper är att du har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig.
Du skall ha lätt för att följa instruktioner, vara flexibel och inte vara rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, är noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor.

Du ska vara noggrann med tider och ha ett engagemang för dina arbetsuppgifter. 

Ingen tidigare erfarenhet av liknande arbete krävs men är meriterande.

Alla tjänster är på heltid.

För att du ska kunna utföra arbetet krävs att du talar, skriver och läser svenska flytande.

Vi söker ett antal personer och vi kommer att hålla intervjuer löpande.

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Lagerarbetare/Tekniker med IT-intresse till kund i Täby.
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid / Deltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Information Technology

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu lagerarbetare med IT-intresse till ett växande företag i Täby.

Kunden är marknadsledande inom återanvändning och livscykelhantering av datorer, mobiler och andra IT-produkter och hjälper organisationer över hela Europa att stärka sitt hållbarhetsarbete. Dem köper använd IT-utrustning från organisationer, dataraderar hårddiskar, testar och förbättrar produkterna och ser till att de kommer till nytta igen.

Du kommer att ingå i ett erfaret team och har goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Arbetsplatsen ligger i Täby, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Täby Centrum.

Krav

Viktiga egenskaper är att du har en hög arbetsmoral, ett strukturerat arbetssätt, är arbetsvillig, initiativtagande och stresstålig.
Du skall ha lätt för att följa instruktioner, vara flexibel och inte rädd för att ta i och hålla ett högt tempo när du arbetar.

Det är viktigt att du har god fysik, noggrann, lättlärd och har lätt för att komma in i nya grupper av människor.

Ingen tidigare erfarenhet av liknande arbete krävs.

Arbetstid: 08:00-17:00

Tjänsten är heltid.

Krav:

Svenska i tal och skrift

Tjänsterna tillsätts omgående och för rätt person är chanserna goda till en anställning direkt hos kund.

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Arbetsledare till Baxter Medical AB i Rosersberg
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Distribution - Shipping

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Våra kunder växer och en av dessa behöver därför stärka upp sin organisation med en erfaren lagerarbetare som, förutom sedvanligt lagerarbete, ska vara arbetsledare med ansvar för en grupp konsulter. 

I rollen som arbetsledare ansvarar du för den dagliga driften och är länken mellan lager och kundservice. Du kommer att leda samt coacha ett team på 10 personer där du själv är fysiskt aktiv i produktionen.

* Administration och planering av ut/in-leverans

* Uppehålla kravspecifikationer från kunden

* Uppehålla de tidsramar som är uppsatta.

* Personalplanering

*Utveckla verksamheten och personalen

Ort: Rosersberg

Arbetstid: 08:00-17:00

Krav

För att vara aktuell för någon av dessa tjänster ska du ha minst två års erfarenhet av lagerarbete och gärna erfarenhet av arbetsledning. 

Krav:

  • Flytande svenska i tal och skrift
  • Minst två års erfarenhet av lagerarbete
  • Punktlig
  • Driven
  • Noggrann
  • Erfarenhet av kundkontakt, skriftlig och muntlig
  • Idrottsbakgrund är meriterande

Du kommer att ha många kontaktytor, både med ledningen hos kunden och med kundens serviceavdelning. Du kommer också ha kontakt med externa kunder, leverantörer, transportörer mm. Det är därför viktigt att du kan hålla många bollar i luften och trivas med att ha kontakt med många människor med olika bakgrund.

Vi ser mångfald som en tillgång och en framgångsfaktor inom vårt företag så vi ser gärna sökanden i alla åldrar, kön och etniciteter!

Varmt välkommen med din ansökan!

Intervjuer sker löpande.

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Säljkoordinator
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Admin - Clerical
  • Business Development
  • Marketing

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering. Vi har varit verksamma sedan 2009 och har idag ca 300 anställda som varje dag hjälper våra kunder i deras dagliga arbete.
Vi är medlemmar I Almega/Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv, självklart har vi kollektivavtal.
 

Vi söker nu för kunds räkning en säljkoordinator för omgående tillsättning. Vår kund är ett världsomspännande företag inom hemelektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista Science City. 

I tjänsten som Säljkoordinator kommer du att ha en central och proaktiv roll där du ska stötta, underlätta och förbättra för kundens säljare när det gäller datasystem, processer, uppföljning och andra affärsområden.
Vår kund söker dig som har stor administrativ vana och tidigare erfarenhet av liknande högintensivt arbete med avancerade processer och system i fokus.

Nyckelfunktion/Ansvarsområden:
Månatlig/Vecko- och Ad hoc-rapportering:
- Stötta Sales management och Business Control med rapporter.
- Ansvara för att följa upp rapporter och agera vid behov .
- Ansvara för att proaktivt skapa, hantera och presentera rapporter till stöd för säljare och öka effektiviteten.
- Vara "First line-support" för rapportrelaterade frågor.

Marketing - budgetuppföljning och support:
"First line-support" avseende marknadsplaneringssystem och processer.
- Ansvara för att proaktivt följa upp marknadsförändringar för att maximera utnyttjande av budget.
- Ansvara för att skapa planer och förslag inom marknadsföringsområdet för att säkerställa att marknadsföringen är adekvat och tillräcklig. 

Avtalsadministration och hantering av avtalsportal:
- Administrera alla nationella kundavtal.
- Ha kunskap om processer och riktlinjer för avtal.
- Stötta lokala och nationella avtalsägare för ett nordiskt land.
- Skapa och hantera listor och sammanfattningar av avtal.

Krav

Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av administration och/eller system- och processadministration är ett krav.
Du ska vara bekväm i Excel d.v.s. hantera pivottabeller, V-lockup, tabeller m.m. och du behöver vara en avancerad användare av Powerpoint.
Tidigare erfarenhet av säljsupport är meriterande.
Både svenska och engelska ska du använda utan problem, både i tal och skrift. (Excellent/High level)

Erfarenheter:
Erfarenhet från SAP eller annat ERP-system är meriterande.
Erfarenhet från arbete i CRM-system är meriterande.
Erfarenhet från att arbeta med att analysera säljstatistik i excel eller annat affärssystem är meriterande.

Färdigheter och egenskaper:
Du är vass på administration och har bra analytiska kunskaper. 
Du ska ha en proaktiv personlighet och ha en "doer-attityd".
Du ska kunna ta till dig affärskunskap om kunder, marknaden och produkter för att kunna utvärdera säljaktiviteter.
Du ska vara socialt kompetent och kunna nätverka både internt och externt.
Du ser både detaljer och "the big Picture" och klarar av att prioritera och hantera arbetstoppar och samtidigt se möjligheter till förbättringar och passande lösningar. Lösningarna ska du också kunna driva igenom, ensam eller tillsammans med kollegor. 

Bemanningsstyrkan erbjuder heltidsarbete, fast månadslön, friskvårdsbidrag samt en engagerad konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger per vecka. Du får också ett 30-tal arbetskamrater från Bemanningsstyrkan på plats hos kunden.... 

 

Tjänsten ska tillsättas snarast och är tidsbestämd till den 31 mars 2019 men med stor möjlighet till förlängning. Vi kommer att hålla intervjuer löpande.

 

Skicka in ditt cv och ett personligt brev, jag vill gärna att det i ditt brev framgår möjligt startdatum, vad du har för löneanspråk samt om du har någon längre ledighet inplanerad de närmaste sex månaderna.

 

Jag ser fram emot din ansökan!

/ Therese, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Service Account Manager
Stockholm - Stockholm
Visa mer
Stäng

Summering

Anställningstyp: Heltid
Ort: Stockholm,  Stockholm
Område:
  • Business Development
  • Sales
  • Telecommunications

Kontakta oss

Adress: Tallbacksgatan 11S | SE-195 72 Rosersberg
Telefonnummer: +46 8 590 372 90

Jobbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering. Vi har varit verksamma sedan 2009 och har idag ca 300 anställda som varje dag hjälper våra kunder i deras dagliga arbete.
Vi är medlemmar I Almega/Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv, självklart har vi kollektivavtal.
 

Vi söker nu för kunds räkning en Service Account Manager för omgående tillsättning. Vår kund är ett världsomspännande företag inom hemelektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista Science City. 

I tjänsten som Service Account Manager kommer du att vara ansvarig för vår kunds nätverk av servicestationer för mobilprodukter. Avdelningen "Customer Satisfaction" är en strategisk del av vår kunds affärer och är ansvarig för att leverera service och support för alla elektronikprodukter på den nordiska marknaden.
I rollen som Service Account Manager kommer dina främsta ansvarsområden vara att etablera och stötta servicenätverket för alla kundens mobilprodukter i Sverige.
Du kommer också att vara den huvudsakliga eftermarknadskontakten för kundens största återförsäljare och övriga partners. 
Du kommer att rapportera till Nordic Service Manager och en del resande inom norden ingår i arbetsuppgifterna.

Nyckelfunktion/Ansvarsområden:
- Ansvarig för kontakter med serviceställen som hanterar vår kunds mobilprodukter.
- Hantera serviceleverantörer samt förhandla avtal och följa upp KPI:er.
- Övervaka och kontinuerligt arbeta för optimering av servicenätverket i Sverige. 
- Implementera servicerutiner och policys på servicecenter och återförsäljare.
- Följa upp relevanta service-KPI:er och rapportera framsteg till vår kunds huvudkontor.
- Sköta eftermarknadsdialoger med vår kunds säljare och partners.
- Arbeta tillsammans med sälj- och supportavdelning med frågor rörande eftermarknad.
- Driva projekt och aktiviteter för att öka kundnöjdhet.

Vår kund letar efter en person som har ett genuint intresse i konsumentelektronik och kundservice. Du ska ha förmågan att hitta lösningar på komplexa problem, klara av att hantera högt arbetstempo och tycka om att arbeta i ett flexibelt och mångsidigt klimat. 
Du bör också vara slutkundsorienterad och mottaglig för deras frågor/problem.

 

Krav

Kvalifikationer:
Utbildning inom Elektronik och/ eller Ingenjör är önskvärt.
Minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Erfarenhet av arbete i internationellt företag med många intressenter är meriterande.
Flytande svenska och engelska är ett krav, både i tal och skrift. (Excellent/High level)

Erfarenheter:
Mycket goda kunskaper i Microsoft Office

Färdigheter och egenskaper:
Du ska ha en proaktiv personlighet och ha en "doer-attityd".
Du ska snabbt kunna ta till dig ny information och använda denna till att lösa obekanta situationer/problem som kan uppstå. 
Du ska vara socialt kompetent och kunna nätverka både internt och externt.
Du ska ha en strukturerad approach till problemlösning och kunna tänka "utanför boxen".

Bemanningsstyrkan erbjuder heltidsarbete, fast månadslön, friskvårdsbidrag samt en engagerad konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger per vecka. Du får också ett 30-tal arbetskamrater från Bemanningsstyrkan på plats hos kunden.... 

 

Tjänsten ska tillsättas snarast och löper på i sex månader med mycket stor möjlighet till förlängning. Vi kommer att hålla intervjuer löpande.

 

Skicka in ditt cv och ett personligt brev, jag vill gärna att det i ditt brev framgår möjligt startdatum, vad du har för löneanspråk samt om du har någon längre ledighet inplanerad de närmaste sex månaderna.

 

Jag ser fram emot din ansökan!

/ Therese, Bemanningsstyrkan

Om oss

Att arbeta i bemanningsbranschen som uthyrd konsult öppnar oanade möjligheter men ställer också höga krav både på dig som anställd och på oss som arbetsgivare. Som uthyrd konsult har du möjlighet att prova olika arbetsuppgifter. Du bygger upp, använder och utvecklar din egen kompetens och får ökad arbetslivserfarenhet. Våra kunder ger oss ett stort förtroende. De anlitar oss för att hitta deras nya kollega, antingen som inhyrd konsult eller genom direktrekrytering. Som anställd hos Bemanningsstyrkan får du en aktiv, engagerad och nära kontakt med våra konsultchefer. Vi tror på att bygga ett företag bestående av kompetenta, självständiga, prestigelösa och sociala individer, där varje enskild tillför sitt. Tillsammans bildar vi Bemanningsstyrkan. Du som uthyrd konsult är mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.